søndag 4. april 2010

Konkurranse på bloggen

Da runder jeg 100 inlegg på bloggen min, og i tilegg fyller bloggen 1 år om noen uker. Så dette vil jeg feire!:)

Premien blir dette nydelige gamle fatet, som er fra Egersund. En ny grønn lattekopp fra Greengate, følger også med. I tilegg kan vinneren velge seg et smykke eller armbånd fra Knuteshoppen.

For å være med på konkurransen, trenger du bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget. Da får du et lodd. For å få et lodd til, kan du linke inn til konkurransen min fra din egen blogg. Skriv i kommentarfeltet om du velger et eller to lodd.

Jeg trekker en vinner den 1 Mai, og håper mange ønsker å være med på dette.:)
Lykke til!

26 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med- kan lage link også;) Så flott premie;)

    SvarSlett
  2. Jeg blir veldig gjerne med. 1 lodd til meg.
    Klem fra BlandetLoft

    SvarSlett
  3. Jeg blir med på to lodd :)

    Siv Janne :)

    SvarSlett
  4. Jeg blir med :D ett lodd til meg!!!! Knallfint inlegg du hadde forrige gang ;)

    SvarSlett
  5. Jeg tar gjerne ett lodd, legger meg til som følger og legger deg til i blogglista mi også =0)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Eg blir med veit du. To lodd te meg :)
    Fine ting du lager :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med, ett lodd til meg :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  8. Hei, jeg blir gjerne med på konkurransen din og legger en link til denne siden din

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 100 innlegg og snart 1år :-D
    Jeg vil være med å feire, så tar 2 lodd!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Hei!
    Gratulerer med 100 innlegg! Ett år som blogger er ikke noe å kimse av! Jeg blir gjerne med på utlodninga di. Du har flott premie!
    Jeg setter bildet på min side og linker til deg. 2 lodd.
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  11. Selvfølgelig ønsker jeg å være med på dette.
    Gratulerer med 100 innlegg og ett års jubileum.
    Tar herved ett lodd.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hei. Jeg vil gjerne være med å feire :-) Har laget link fra sida mi (og lagt meg til som følger, synes du har en fin blogg!)

    SvarSlett
  13. Hei.Gratulerer med kommende 1 årsdag.
    Blir gjerne med på trekning. 1 lodd
    Mvh Nina (ninasjoevold@yahoo.no)

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med - ett lodd til meg!
    Ha en flott kveld.

    Hilsen Marthe

    SvarSlett
  15. Jeg blir veldig gjerne med. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  16. Dzień Dobry

    wara@poczta.forward.pl

    pozdrawiam
    ADA

    SvarSlett
  17. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen din med 2 lodd.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  18. Grattis med 100 innlegg og ett års dagen til bloggen din!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av de fine gavene.

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  19. Hei!
    Så koselig blogg da. jeg tar 1 lodd og krysser fingrene.
    Klem

    SvarSlett
  20. Heisann, og gratulerer med jubileum :)
    Jeg tar gjerne et lodd - knallfine premier..
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  21. Jeg tar gjerne et lodd jeg også! Kjempeflotte premier!!
    ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  22. Hei :)
    Eg blir gjerne med på konkurranse !

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  23. Hei...jeg vil veldig gjerne være med. Elsker grønt så nå krysser jeg det jeg har;o) Et lodd her! Klem fra Maliva

    SvarSlett
  24. Gratulerer! Kjempeflott premie!
    Er med med 2 lodd.

    SvarSlett
  25. Gratulerer! og for et nydelig fat, nå krysser jeg fingre og tær og håper jeg er heldig;-)
    Tar ett lodd.

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 100 innlegg!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen din med ett lodd:)

    SvarSlett