tirsdag 12. mai 2009

Grip dagen!

I dag våkna jeg opp til knallblå himmel og dette synet utenfor vinduet mitt. I dag har jeg faktisk fri og kan gjøre alt hva hjertet ønsker.

Jeg går for tia rundt med en haug med kreative ideer i hodet, som holder på å eksplodere, fordi jeg ikke har tid til å gjøre alt på en gang. Men de eksplosive ideene får nok vike i dag også, til fordel for en utedag med minstemann. Vi skal helt klart være ute hele dagen, dra på besøk, plukke noen blomster og hilse på noen hester. Og så håper jeg det blir tid til litt stell av planter i vår egen hage når vi kommer hjem.

Jeg fant forresten et lite morelltre i går, langt bak noen busker i hagen. Det er nok skudd ifra naboen sitt tre og er omtrent 1 meter nå. Jeg fikk selvsagt en fiks idee om å flytte det godt inn på plenen vår. Er det mulig tro, eller har det altfor lange røtter? Noen av dere som kanskje veit? Ha en strålende dag da allesammen!!


1 kommentar:

  1. Så deilig med en fridag! Angående det morelltreet, hadde jeg tatt sjansen på å flytte det! Vil det ikke gro, kommer det sikkert nye skudd fra morell-treet neste år.
    ( Det gjøre det ihvertfall fra plomme-treet vårt hvert år..) Du har jo ingenting å tape på det!:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett