mandag 12. april 2010

Ny kjele og deilige dager


Jeg har fått tak i verdens herligste tekjele! Jeg har vært på leit en god stund, og endelig var det min tur til å utvide Cathrineholm-samlinga mi. Jeg har planer om å drikke mer av sunne teer framover, og det tror jeg skal bli en enkel sak med denne kjelen.:)
Ellers er det nydelige dager her for tiden. I dag har jeg fått tatt et røsk i hagen. Og i går var jeg og gutta på vår første strandtur for å bygge sandslott. Deilig, deilig!:)
Koselig å se at mange ønsker å være med i konkurransen min, og artig at flere ønsker å følge bloggen også.:)

2 kommentarer:

  1. Herlig kjele! Er veldig glad i Cathrineholm selv :) Nyt vårdagene fremover - vi får håpe finværet holder seg!

    SvarSlett
  2. Knallfin kjele. Sånn ønsker jeg også meg. Ha en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett