lørdag 5. september 2009

Loppis og nyoppdagelse

Forrige søndag var jeg på årets første loppis. Der fant jeg denne lille fyren liggende langt bak i en hylle. Gammel og yndig, fikk den være med meg hjem.
Den holder en tønne som venter på å bli fyllt med noe lurt.
Fant også en haug med runde, hekla duker, som i hodet mitt ble omgjort til pynt på puter. Fant også noen ferdige broderte puter, som kommer på bloggen etter tørk og innkjøp av putefyll.
Og så dette bildet her da..Det kommer slettes ikke fra loppa, men har hengt på rommet til gutten min i mange år. Jeg syntes egentlig det passa best der inne..før jeg her igår kom på det, etter å ha sett på rådyr/hjort på andre blogger...og ja! -det er jo egentlig veldi fint! Nydelig håndarbeide, som nå har havna i stua isteden. Flaks for meg at gutten min syntes det var greit, he, he..Artig når man plutselig en dag ser på sine egne ting med litt andre briller.;)
Ellers har jeg brukt dagen min på å male i lekestua vår. Det blir herlig blått, og jeg klarte akkurat å slippe opp for maling rett før jeg var ferdig med hele. Er det mulig liksom..Men det blir veldi fint da! Skulle bare ønske dagene hadde litt flere timer, for jeg har ikke rekki halvparten av alle de kreative tingene jeg skulle gjøre i dag heller. Har så mange ideer...!
Ha en finfin kveld da dere!!

1 kommentar:

  1. Han var fin ;) Likte veldig godt blomsterpotten din også, mamma har noen slike -bare større- jeg får være på utkikk;) Ja det er fint å kunne revurdere det man har hjemme, istedet for å kjøpe nytt så er det jo bare å omøblere litt og flytte på bilder;)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett