lørdag 6. februar 2010

Servise

Etter to hele mnd med bloggtørke og lite kreative infall, så prøver jeg meg tilbake her blandt bloggerene.
Min siste fasinasjon blandt serviser er Fasan fra Egersund. Jeg liker egentlig Fasan i alle fargene, men har begynt å samle på den flerfargede typen.
Har veldi sansen for mønsteret, og at det er dyr med i mønsteret, er et ekstra pluss hos meg.:) Svart er egentlig ikke fargen min, men de forskjellige fargene gjør seg virkelig synes jeg.
Ja, farger er viktig..og spesielt nå på vinteren, synes jeg. Derfor har jeg fått min flotte mamma til å strikke disse knæsje vottene til meg. Skikkelig stilige synes jeg og et friskt pust i hverdagen.

3 kommentarer:

  1. Nydelig tallerken....Jeg har kun en av din type, for jeg har så mange slike tallerker...

    ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Der var du ja:)....alle har vel sine stille perioder...men fint du er tilbake:)
    De tallerkenene betyr bestemor og bestefar for meg. Bestemor, som også var en samler av alt det fine, hadde sånne tallerkener. Nå er hun borte....men bestefar bruker tallerkenene hver dag.
    Helt enig med deg: de er herlige!!
    Så søte gladfargede votter du har fått! Sånne er deilige...akkurat passe varme:)
    Ha en super helg videre.
    Hilsen Siv

    SvarSlett
  3. Knallfine de tallernknene. Har de selv! Signe

    SvarSlett