torsdag 30. april 2009

En haug med gamle duker

Det hender at jeg kommer over noen såkalte kupp på QXL, og det er derfra denne haugen med duker kommer. Mange forskjellige kvaliteter og mønster, masse retro. Jeg har ulike planer for dukene. Endel havner ute i hagen og noen havner på bordet inne. Noen skal jeg bruke enkelte deler av på klær jeg skal sy. Og endel kommer jeg nok til å klippe opp og bruke som stoff til annet kreativt. Spennende å se hva jeg kan få ut av det, synes jeg. Og blir det noen artige resultater, så skal dere selvsagt få se det.:)

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Gøy med ulike duker! Mye man kan sy om!

    SvarSlett
  2. Heisann! :-)
    Der var det mye fint! Likte spesielt den gul/orange/svart/hvite duken midt på bildet. Blir spennende å se resultatet! ;-)

    SvarSlett