søndag 26. april 2009

Nydelige vårdager!

Det har vært deilig og mildt ute denne helga, og endel sol. Hele familien har stort sett holdt oss ute og nytt dagene. Vi har fått oss et minidrivhus med tre hyller. Der har vi planta ulike blomster, tomater og reddiker. Jeg kjøpte noen få planter når vi tok turen innom Oasen, men drøyer noen dager med å få de i jorda, siden det faktisk var frost i natt.
Jeg hadde lyst til å kjøpe meg et sitrontre også, siden jeg synes de er så sydlandske og stemningsfulle. Men siden de bare hadde store og dyre sitrontre, så blei det et lite og søtt appelsintre isteden. På hylla i drivhuset her har de fått selskap av to små oliventre. Jeg er spent på hvordan de vil trives ute i sommer.

I hagen til mormor og morfar, var guttene mine ivrige til å plukke blomster til både mamma og mormor. Her ser dere min vakre bukett!


Og stubben har fått seg en liten dekorasjon av de samme gutta.
Denne helga har vi både hatt våre første grillmiddager ute og vår første sykkeltur. Barna har lagd sine egne blomsterbedd, og mamman har fått litt orden på sine. En deilig liten forsmak på sommeren!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar