torsdag 2. juli 2009

En liten oppfriskning og ferie

Da begynner feriemoduset å innta meg..i morgen reiser vi på 14 dagers tur til Mallorca. Så da blir det stille disse dagene her ifra meg..
Men jeg rakk å gjøre en liten oppfriskning i hagen føre ferien.
Dette cafesettet har jeg egentlig vært fornøyd med som det var. Det var bare det, at med årene har treverket fått en "puseaktig" overflate. Og dette puset ser det ut til at vepsene har sansen for. Så de har nå sitti der på stolen og jobba med sitt. Noe som ikke akkurat gjør det innbydende som en sitteplass.
Så da ble det blått isteden, noe som passer meg fint. Gir meg litt av den "syden-følelsen" som jeg er så glad i.;) (etter bildet er tatt på kvelden da, så det ble igrunn litt mørkt..)


Så da ønsker jeg dere alle en riktig så god sommer.
Vi blogges!:)

5 kommentarer:

  1. Ha en flott ferie
    PS. sommertrekning hos meg
    Klem

    SvarSlett
  2. Ha en deilig ferie. Stolene ble fine- fikk feriefølelse jeg også!!
    Vi blogges;)

    SvarSlett
  3. halloen...
    mallorca...hihi - det er jo dit vi skal også:0)
    vi reiser i morgen natt...hvilken by skal dere da..?
    skjønne stoler, herlig farge...

    moaklem

    SvarSlett
  4. Herlig header altså! Skikkelig fargerik og sommerlig. Pen farge på utemøblene. Slike skulle jeg gjerne hatt!
    Ha en fin ferie!

    Sommer hilsen fra blandetLoft

    SvarSlett
  5. Hei på deg!! Det ligger noe på bloggen min til deg, så får du se om du vil ha det eller ei! Håper du koser deg masse på ferie;)

    SvarSlett