tirsdag 13. oktober 2009

Sjarmerende bokser

Jeg får mer og mer sansen for gamle, sjarmerende bokser.
Denne lille boksen kjøpte jeg på loppemarked for mange år siden.
De siste årene har den stått på kjøkkenbenken min og inneholdt kaffe.
Denne nostalgiske kjeksboksen er ganske ny. Kjøpt hos Urban Retro Shop.
Foreløpig står den tom på kjøkkenbenken, ved siden av en av Cathrineholm kjelene mine.
Den burde vel få romme noe godt tenker jeg.;)
Jeg får se om jeg kan finne en oppskrift på noen gode hjemmelagde kjeks.:)

6 kommentarer:

  1. Så lekkre :)
    Ha en fin kveld.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  2. Flotte bokser , det er en egen sjarm med disse gamle boksene.Har noen som jeg har fått av naboer. De vet at jeg samler på mye rart.
    Ha en riktig fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempesøte gamle bokser du viser...har noen jeg også, og blir bare mer og mer glad i dem. Fylt med kjeks og kaker blir det jo bare enda bedre :) Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  4. kjempesøte gamle bokser!
    elsker disse sjarmerende boksene...
    så fin header du har fått også!

    moaklem

    SvarSlett
  5. Ja, gamle bokser liker jeg også. Ser etter dem i antikk og brukt-butikker og loppiser... Ha en riktig god helg - klem fra Gro!

    SvarSlett
  6. Så mange fine bokser! Og jeg ser også en nydelig cathrineholmkjele i bakgrunnen der:)

    SvarSlett