søndag 25. oktober 2009

Gøy med papir

I dag har barna og jeg kost oss med klipping og liming.
Jeg limte dekorark på en sliten loppishylle og malte føttene.
Hylla passa godt inn på rommet til gutta mine. Kjekt å få smålego og andre ting eldstegutten vil ha ifred for lillebror, litt opp i høyden.


Og nå er også settekassa til eldstegutten blitt gjort istand.
Kjempe-artig å holde på med med forskjellig papir, synes jeg. Og det er en kjekk hobby å holde på med sammen med ungene. Neste ting ut er en settekasse til minstemann, og da skal jenta mi samtidig dekorere sin egen settekasse. :)



2 kommentarer:

  1. Så kult det ble, og så fine farger !

    SvarSlett
  2. Å så fint! og herlige farger!
    ..er helt i papirmodus selv om dagen :0)
    ..kan jeg spørre hvor det papiret på hyllen din kommer fra?
    moaklem

    SvarSlett