lørdag 20. juni 2009

Nå kan jeg slappe av..

..for nå er soltøyet til ungene på plass og klare til ferien.
Soltøy er helt genialt, særlig for de som har med små barn til syden. Så utrolig deilig å slippe å bekymre seg for om barna blir smurt nok, med disse kan barna kose seg i vannkanten hele dagen. Der barnet har på solklær, er barnet helt beskytta mot sol.
Klærne tørker raskt, og er lette og myke mot huden.
Gutta mine på snart 2 og 5 år, har hele dresser med korte bein og armer.
Eldste gutten valgte ut sin selv, og synes den er såå tøff! Og yngste er taknemlig med å arve sin etter storebror.
Begge to har i tilegg en legionærcaps, altså en caps som også beskytter nakken mot sola.
Jenta mi som er 10 år, har i år fått t-skjorte med korte ermer, i en frisk turkis farge.
I tilegg har hun solhatt med full solbeskytelse. Også kjøper vi bare en vanlig bikinitruse til.

Da begynner vi å bli ferdig utrusta for feien.
Dere som ikke har prøvd soltøy før, anbefaller jeg det virkelig til.
Og minstemann skal bruke dette på stranda her hjemme i sommer også. -Trygt og godt for den lille kroppen!

Sjekk ut f.eks: Sunwear.no eller sologvann.no

2 kommentarer:

  1. Aldri hørt om dette. Takk for tipset. Ser ikke ut som det blir tropesommer her med det første;) Jaja, det er i alle fall lyst ute!!
    ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. hei,hei..
    veldig geniale de solklærene for dere med små barn! ....ja så nå kan du bare puh!..slappe av!
    vet du - jeg fikk tak i sånn termos jeg spurte deg om i en butikk i oslo i går..såååå fornøyd!
    ..fortsatt fin søndag -
    moaklem

    SvarSlett