onsdag 3. juni 2009

Oh lala..

bilde henta fra Nordhjem.dk

..jeg tror jeg gikk litt berserk inne på Nordhjem.dk igjen..
Nesten hele butikken inneholder varer jeg godt kunne tenkt meg.
Mest fornøyd er jeg over kjøpet av denne vannekanna. Jeg har vært på leit etter en liknende en god stund nå.
Gleder meg til å sprade rundt i hagen med denne i sommer. ;)

Vi har i dag også endelig bestemt oss for hvor vi skal feriere i sommer. Så i dag ringte vi og avbestilte den planlagte turen til danmark, og legger inn en bestilling til Kypros isteden. Det skal bli DEILIG!!

2 kommentarer:

  1. Kypros høres bra ut..har ikke vært der selv..hmhm..får ta en titt inne hos nordhjem. Vannkanna var skjønn- ekte nostalgi..kan du ikke ta bilde av dine mokkakopper? Hadde vært morsomt og sett dem. Mamma har noen som er i pastellfarger..
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja jeg har planer om å ta bilder av de en dag snart.;)

    SvarSlett