fredag 29. mai 2009

De røde treskoene mine?

Jeg tenkte de røde, stilige, gamle, retrotreskoene mine, hadde passa så utrolig godt sammen med kirsebærveska mi på disse bildene. Så jeg føyk opp på loftet i et håp om å finne de, bare for å bekrefte det jeg frykta; at jeg hadde kasta de i et forsøk på å rydde unna ting jeg ikke bruker.


Jeg blir mer og mer glad i å omgi meg med vakre ting, og innser at de røde gamle skoene hadde føyd seg inn blandt vakre ting som gjør meg glad bare av å se på de. Selv om de aldri blei brukt, fordi de satt litt dårlig på foten, så hadde de gjort seg utrolig bra på hylla mi. Sukk! Jeg tror jeg aldri mer skal kaste noe, men enten gi ting en makeover, redesigne eller bruke de som de er.:)

1 kommentar:

  1. Hei, hei! Takk for hilsen inne hos meg!! Veldig koselig. Ja hvor er saker og ting når man trenger dem...borte vekk, men de skoene på bildet var jo bra søte da..for ikke å snakke om den skjønne katten!!
    Vesken passet jo perfekt til stolen da- nydelig!!
    Legger meg til hos deg;)
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett